Allgemeine Informationen
Andere Namen: | BART |
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Fertigstellung: | 11. September 1972 |
Status: | in Nutzung |
Bauweise / Bautyp
Funktion / Nutzung: |
S-Bahn-Netz |
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Lage / Ort
km | Name |
Technische Daten
Abmessungen
Anzahl Bahnhöfe | 50 | |
Gesamtstreckenlänge | 211.5 km | |
maximale Geschwindigkeit | 80 km/h | |
Spurweite | 1 676 mm |
Beteiligte
Derzeit sind keine Informationen zu beteiligten Firmen oder Personen verfügbar.
Relevante Webseiten
Relevante Literatur
- BART aerial structures, creep and shrinkage control. part I: design. Vorgetragen bei: IABSE Symposium: Design of Concrete Structures for Creep, Shrinkage and Temperature Changes, Madrid, Spain, 1970. (1970):
- BART aerial structures, creep and shrinkage control. part II: laboratory testing and field performance. Vorgetragen bei: IABSE Symposium: Design of Concrete Structures for Creep, Shrinkage and Temperature Changes, Madrid, Spain, 1970. (1970):
- BART SFO Extension Aerial Guideways: Using Nonlinear Analysis to Control and Minimize Seismic Damage. In: Journal of Bridge Engineering (ASCE), v. 6, n. 6 (November - Dezember 2001), S. 451-460. (2001):
- BART: Testing the Nation's Transit Waters. In: Civil Engineering Magazine, v. 93, n. 1 (Januar 2023), S. 22-27. (2023):
- Centrifuge Modeling of Seismically Induced Uplift for the BART Transbay Tube. In: Journal of Geotechnical and Geoenvironmental Engineering, v. 137, n. 8 (August 2011), S. 754-765. (2011):
- Über diese
Datenseite - Structure-ID
10052398 - Veröffentlicht am:
09.12.2023 - Geändert am:
09.12.2023